W przypadku reklamacji uszkodzonego towaru, zostanie on, o ile to będzie możliwe, wymieniony na taki sam, pozbawiony wad. Jeśli stan magazynowy na to nie pozwoli, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu, lub zaoferuje dostępne towary.

Reklamacji nie podlegają: uszkodzone etykietki na motkach (niektóre firmy produkują nietrwałe etykietki), supełki w gotowych motkach, różnice w kolorze między zdjęciem a oryginałem, oraz różnice w kolorze motków z różnych partii produkcyjnych.

W przypadku błędnej realizacji zamówienia, koszt przesyłki zwróconego towaru pokrywa sprzedający.

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni. Podstawą do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny jest złożenie stosowne oświadczenia na piśmie w terminie dziesięciu dni, liczonym od dnia wydania towaru. Zwracany towar powinien być nieużywany, posiadać oryginalne opakowanie oraz niezniszczone metki. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni, na wskazane przez Klienta konto, po otrzymaniu przez sklep przesyłki ze zwracanym towarem. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego.

Newsletter

Newsletter

Email

Koszyk

Do sklepu

Koszyk jest pusty.

Moje konto

Moje konto

Nie masz konta?
Stwórz konto