W przypadku reklamacji uszkodzonego towaru, zostanie on, o ile to będzie możliwe, wymieniony na taki sam, pozbawiony wad. Jeśli stan magazynowy na to nie pozwoli, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu, lub zaoferuje dostępne towary.

Reklamacji nie podlegają: uszkodzone etykietki na motkach (niektóre firmy produkują nietrwałe etykietki), supełki w gotowych motkach, różnice w kolorze między zdjęciem a oryginałem, oraz różnice w kolorze motków z różnych partii produkcyjnych.

W przypadku błędnej realizacji zamówienia, koszt przesyłki zwróconego towaru pokrywa sprzedający.

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni. Podstawą do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny jest złożenie stosowne oświadczenia na piśmie w terminie dziesięciu dni, liczonym od dnia wydania towaru. Zwracany towar powinien być nieużywany, posiadać oryginalne opakowanie oraz niezniszczone metki. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni, na wskazane przez Klienta konto, po otrzymaniu przez sklep przesyłki ze zwracanym towarem. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego.

  • Sklep z włóczką

    Mam na imię Karolina i jestem właścicielką sklepiku liloppi.pl. Sklep jest dzieckiem mojej pasji miłości do kolorowych włóczek. Nie wyobrażam sobie dnia bez drutów bądź szydełka i wełny. Uwielbiam kupować, wybierać i dotykać włóczki. Otaczam się nimi na co dzień. Mam ich całe mnóstwo, kolekcjonuję, oglądam… Pewnego dnia postanowiłam, że mogę kupować i wybierać nie tylko dla siebie. I tak powstał sklepik Liloppi.

  • Kontakt

    Adres: ul. Przyczyna Dolna 1
    67-400 Wschowa | Polska

    Email: pomoc@liloppi.pl
    Poniedziałek - piątek : 12.00 - 16.00

  • Liloppi DROPS Store

    drops store

Koszyk

Do sklepu

Koszyk jest pusty.

 

Sprawdź popularne tagi w naszym sklepie

Moje konto

Moje konto

Nie masz konta?
Stwórz konto