cart9 0 Koszyk
3 Konto
Kontakt
4 Informacje

1. Program Lojalnościowy, jak to działa?

Za zakupy w sklepie otrzymujesz punkty, 1 złotówka wydana na produkt to 1 punkt w programie.

Punkty są naliczane od ceny netto produktów, nie są naliczane za koszty dostawy.

Punkty za zamówienie mają status oczekujących do momentu realizacji zamówienia, wtedy staną się aktywne.

Kupony Programu Lojalnościowego nie mogą być stosowane z innymi kuponami.

Punkty zdobyte w ramach Programu Lojalnościowego są ważne przez 90dni.

Po zmianie statusu zamówienia na "Zamówienie zostało wysłane", Klient może otrzymać dodatkowe 10 punktów za jeden komentarz. Ilość komentarzy premiowanych punktami jest równa ilości zakupionych produktów. Wartość ta sumuje się z poprzednimi zamówieniami.

2. W jaki sposób stać się uczestnikiem Programu Lojalnościowego?

Jeżeli składając zamówienie w naszym sklepie utworzyłeś konto, zostałeś automatycznie aktywnym uczestnikiem Programu Lojalnościowego. Utworzenie konta polega wyłącznie na podaniu hasła do konta podczas składania zamówienia, adres e-mail automatycznie jest loginem do konta.

3. Jak sprawdzić stan punktów?

Ilość zdobytych punktów można sprawdzić logując się na swoje konto w zakładce "Lilopoints". Punkty do konta użytkownika dopisują się w momencie zmiany statusy zamówienia na "Zamówienie zostało wysłane".

4. Na co możesz wymieniać punkty?

Punkty możesz wymieniać na kupony rabatowe. Wymiany dokonujemy w stosunku 100 Lilopointsów do 5zł. Wymiany możemy dokonać w panelu użytkownika klikając w "Lilopoints" a następnie przechodząc do karty "Wymień na kupon". Tak wygenerowany kupon jest ważny przez 30dni. Minimalną wartością wygenerowanego w ten sposób kuponu jest 5zł, maksymalną natomiast 50zł.

5. W jaki sposób wykorzystać punkty?

Aby wykorzystać punkty należy zalogować się na stronie sklepu. Po dodaniu produktów do koszyka przy opcji "Masz kod promocyjny?" zostaną wyświetlone wymienione kupony. W tym momencie użytkownik ma możliwość wyboru z którego kupony chce skorzystać.

6. Jak działa Program Partnerski?

Każdy zarejestrowany użytkownik sklepu Liloppi może zgłosić chęć dołączenia do Programu Partnerskiego. Może to zrobić klikając w odnośnik w panelu użytkownika w sekcji "Program Partnerski". Dzięki aktywnemu uczestnictwu w programie można otrzymać Lilopointsy polecając produkty oferowane w sklepie Liloppi. Tak zdobyte punkty można wymienić na kupony rabatowe lub zlecić wypłatę zgromadzonych środków na swoje konto bankowe.

7. Jak się zdobywa punkty w Programie Partnerskim?

Punkty otrzymasz za każde sfinalizowane zamówienie, które zostanie zainicjowane wejściem klienta na stronę sklepu przez specjalnego linka z Twoim identyfikatorem. Takiego linka znajdziesz na stronie produktu oraz w panelu użytkownika w sekcji "Program Partnerski".

Link partnerski możesz umieścić na swoim blogu, w wpisie opublikowanym na Facebooku lub w innym miejscu, w których chciałbyś polecić produkty Liloppi.

Punkty o wartości 5% ceny netto bez kosztu wysyłki z poleconego zamówienia zostaną doliczone do Twojego konta w panelu użytkownika.

W sytuacji gdy klient przed dokonaniem zakupu kliknął w linki partnerski różnych polecających, transakcja zostanie zaliczona na konto właściciela linka klikniętego jako ostatniego. Jeśli jednak w koszyku klienta znajdował się produkt dodany bezpośrednio z linka, na którego wskazywał inny polecający, to właśnie on otrzyma punkty za wartość tego produktu. 

8. Jak mogę wykorzystać Lilopointsy zdobyte w Programie Partnerskim?

Punkty takie można wymienić na kupony rabatowe, podobnie do tych zdobytych w ramach programu lojalnościowego lub zgłosić prośbę przelania zgromadzonych środków na własne konto bankowe. Dokonać tego można z poziomu panelu użytkownika w sekcji "Lilopoints". Aby wypłacić Lilopointsy w formie złotówek na własne konto bankowe użytkownik będzie musiał do wniosku o wypłatę dołączyć fakturę na kwotę równą wypłacanej wartości. 

Koszyk

Cart is empty

Szukaj

Możesz wypróbować kilka popularnych tagów tutaj:
Konto

Konto

Brak konta?
Utwórz go tutaj