cart9 0 Koszyk
3 Konto
4 Informacje

1. Sklep internetowy liloppi.pl jest własnością firmy:

FICORI Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe
Paweł Maślarz
Przyczyna Dolna 41, 67-400 Wschowa
NIP: 497-005-01-18

2. Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową włóczek, oraz akcesoriów do robótek ręcznych. Wszystkie produkty oferowane przez sklep są nowe.
3. Dokonanie zakupów w sklepie oznacza akceptację regulaminu.
4.Kolory na zdjęciach mogą różnić się od tych w rzeczywistości. Wynika to z różnych typów monitorów, na których oglądacie Państwo zdjęcia.

ZAMÓWIENIA, CENY I WYSYŁKA

 5. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej sklepu. Dopuszczalne są również zamówienia telefoniczne pod numerem 572 768 437.
5.1. Do złożonego zamówienia można domówić produkty bez dodatkowych kosztów wysyłki wybierając sposób dostawy „Domawiam do złożonego zamówienia”.
6. Do ceny widocznej przy produkcie należy doliczyć koszt wysyłki, który wybieramy podczas składania zamówienia.
7. Zamówienie jest traktowane jako opłacone w momencie gdy wpłata znajdzie się na koncie właściciela
8.Opłacony towar wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych (nie dotyczy motków Swing, patrz pkt 8.1 i 8.2) , licząc od zaksięgowania wpłaty, chyba że w ciągu tych 3 dni Klient złoży domówienie – wówczas czas realizacji może ulec wydłużeniu o kolejne 3 dni robocze (nie dotyczy motków Swing, patrz pkt 8.1 i 8.2).
8.1.Wszystkie motki zawierające w nazwie SWING są produktami szykowanymi na zamówienie. W przypadku zamówień ze swingami czas wysyłki może wydłużyć się do 10 dni roboczych.
9. Przesyłka jest darmowa przy zamówieniu powyżej 200,00 zł. Możliwy jest również odbiór osobisty w siedzibie firmy.

10. Płatności można dokonać:

-przelewem na konto:
Ficori PHU Paweł Maślarz
Przyczyna Dolna 41, 67-400 Wschowa
54 1910 1048 2411 0000 1074 0001
w tytule przelewu proszę podać nr zamówienia
- poprzez konto PayPal 
- płacąc przez PayU.


11. Na stronie www podczas wybierania sposobu płatności, konieczne jest wybranie jednej z dwóch dostępnych opcji, w przypadku, gdy brakuje towaru:
"Powiedz nam proszę, co mamy zrobić jeśli zabraknie któregoś z zamówionych przez Ciebie towarów, lub okaże się on uszkodzony.
a. Zgadzam się na wysłanie paczki bez brakującego towaru i otrzymanie zwrotu należności poprzez użytą metodę płatności.
b. Chcę anulować całe zamówienie i otrzymać pełny zwrot środków.
12. Prosimy o wybranie najbardziej właściwej dla siebie opcji z dwóch dostępnych.
13. Faktura VAT zostanie wystawiona na rzecz Klienta w przypadku wyrażonej deklaracji w Formularzu Zamówienia i w sytuacji, gdy Klient przedstawi wszelkie niezbędne dane do wystawienia faktury VAT.

REKLAMACJE I ZWROTY
14. W przypadku reklamacji uszkodzonego towaru, zostanie on, o ile to będzie możliwe, wymieniony na taki sam, pozbawiony wad. Jeśli stan magazynowy na to nie pozwoli, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu, lub zaoferuje dostępne towary.
15. Reklamacji nie podlegają: uszkodzone etykietki na motkach (niektóre firmy produkują nietrwałe etykietki), supełki w gotowych motkach, różnice w kolorze między zdjęciem a oryginałem, oraz różnice w kolorze motków z różnych partii produkcyjnych.
16. W przypadku błędnej realizacji zamówienia, koszt przesyłki zwróconego towaru pokrywa sprzedający.
17. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni. Podstawą do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny jest złożenie stosowne oświadczenia na piśmie w terminie dziesięciu dni, liczonym od dnia wydania towaru. Zwracany towar powinien być nieużywany, posiadać oryginalne opakowanie oraz niezniszczone metki. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni, na wskazane przez Klienta konto, po otrzymaniu przez sklep przesyłki ze zwracanym towarem. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego.
17a. Na przelew za zamówienie sklep Liloppi czeka 14 dni. Po tym czasie, jeśli płatność nadal nie będzie uregulowana - zamówienie zostaje anulowane.  

DANE OSOBOWE
18. Rejestrując się na stronie internetowej liloppi.pl klient wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie oraz na ich przetwarzanie do celów realizacji zamówienia.
19. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. “O ochronie danych osobowych” (Dz. U. 1997 nr 133 poz.883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Zgodnie z tą Ustawą klient ma prawo do wglądu do swoich danych, ich modyfikowania lub usunięcia. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia.

DANE KONTAKTOWE
FICORI Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Paweł Maślarz, Przyczyna Dolna 41, 67-400 Wschowa, NIP: 497-005-01-18
TEL: 572 768 437 Karolina Maślarz (telefony odbieramy od poniedziałku do czwartku od 12.00 do 16.00, w piątki do 14.00)
Email: pomoc@liloppi.pl (na wiadomości odpisujemy od poniedziałku do czwartku od 10.00 do 16.00, w piątki do 14.00) 

Koszyk

Cart is empty

Szukaj

Możesz wypróbować kilka popularnych tagów tutaj:
Konto

Konto

Brak konta?
Utwórz go tutaj