W przypadku reklamacji uszkodzonego towaru, zostanie on, o ile to będzie możliwe, wymieniony na taki sam, pozbawiony wad. Jeśli stan magazynowy na to nie pozwoli, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu, lub zaoferuje dostępne towary.
Reklamacji nie podlegają: uszkodzone etykietki na motkach (niektóre firmy produkują nietrwałe etykietki), supełki w gotowych motkach, różnice w kolorze między zdjęciem a oryginałem, oraz różnice w kolorze motków z różnych partii produkcyjnych.
W przypadku błędnej realizacji zamówienia, koszt przesyłki zwróconego towaru pokrywa sprzedający.
Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni. Podstawą do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny jest złożenie stosowne oświadczenia na piśmie w terminie dziesięciu dni, liczonym od dnia wydania towaru. Zwracany towar powinien być nieużywany, posiadać oryginalne opakowanie oraz niezniszczone metki. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni, na wskazane przez Klienta konto, po otrzymaniu przez sklep przesyłki ze zwracanym towarem. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego.
Adres dla zwrotów:
Sklep Liloppi, Przyczyna Dolna 1, 67-400 Wschowa